maandag 15 april 2019

To go

Als guestdesigner voor Crealies heb ik deze kaart gemaakt.

Op een witte kaart van 9 x 12 cm heb ik in het midden de tekst ‘life happens coffee helps’ gestempeld met bruine stempelinkt. Links en rechts van de tekst heb ik de mini koffieboontjes gestempeld. 

Met de Bits & Pieces ‘4x mok om mee te nemen’ heb ik met bruine inkt boven en onder de tekst gestempeld zodat er een mooie ondergrond ontstaat. Deze mokken heb ik vervolgens ingekleurd met diverse kleuren Pitt Artist pennen van Faber-Castell. Daarna heb ik met diverse kleuren fineliners allerlei motieven aangebracht.Ook heb ik met grijs links van de mokjes schaduw aangebracht zodat de mokjes wat van het papier lijken te komen.

Daarna heb ik de grotere stempel van de koffiemok op een apart stukje papier gestempeld, uitgeknipt en op roze cardstock geplakt en ook weer uitgeknipt. De mok met de Pitt artist pennen ingekleurd en in de rand ‘to go’ gestempeld. Vervolgens met foamtape op de kaart geplakt zodat het geheel wat meer op de voorgrond komt.Daarna de kaart nog voorzien van een border met een roze fineliner.
Tot slot het kaartje op dubbel roze cardstock geplakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten