dinsdag 20 maart 2018

Bullet journal in Creative Journaling 2


Een aantal weken geleden zag ik via Facebook een oproepje staan voor het blad Creative Journaling. Ik heb hierop gereageerd, omdat ik sinds augustus 2017 bezig met met mijn handletter bulletjournal. Geen lijstjes met afspraken, deadlines, taken etc. Maar elke dag een opdracht om mijn handletteren, tekenen en het maken van kleurencombinaties te oefenen.

En ik kreeg een ontzettend leuke reactie terug. Of ik een bijdrage aan het blad wil leveren. En dit is het geworden! Ben er erg blij mee!

Ik gebruik een dummyboek van Kangaro. Dit is een zwart A5 notitieboek met harde kaft en 140 grams blanco papier. Dit heeft als voordeel dat de pennen niet door het papier trekken en de bladzijdes altijd mooi wit zijn wanneer ik van start ga met een nieuwe pagina.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten