donderdag 30 april 2015

Hartelijke groeten

Dit is mijn laatste bijdrage als Guest Designer voor Inkerbell Stamps. 




Een grote achtergrond stempel genomen en met diverse kleuren Distress inkt beïnkt en afgedrukt. Daarna met een sjabloon de jurk op de afdruk gelegd, uitgetekend, uitgeknipt en op een grote label geplakt. Hetzelfde gedaan met de handtas. Van vilt een bloem geplakt en de ketting voorzien van een vilten hartje. De tekst 'hartelijke groeten' komt van de serie Hieperdepiep Hoera.

Hierbij wil ik iedereen de hartelijke groeten doen en bedank ik 
Inkerbell Stamps - Stempel Atelier Dordrecht voor de prachtige stempels en de geboden mogelijkheid mijn creaties aan een ieder te tonen de afgelopen maanden! 
Je kunt mij blijven volgen op mijn eigen blog madebymathilde.blogspot.nl

2 opmerkingen: